ISO 45001:2018

Postanite svjesni socijalne osjetljivosti u poslovanju i izgradite zadovoljan, učinkovit i uspješan tim. Implementirajte ISO 45001:2018 i usmjerite svoju organizaciju ka sigurnijoj budućnosti.

01

ISO 45001:2018

Zdravlje i sigurnost i dalje su ključno pitanje za sve koji su danas u poslovanju, a provedba dobre zdravstvene i sigurnosne politike od vitalnog je značaja za tvrtku bez obzira na veličinu ili sektor. ISO 45001 nudi mnoge pogodnosti za radnike i poslodavce.

Zašto ISO 45001?

  • smanjenje rizika od ozljeda ili obolijevanja zaposlenika,
  • smanjenje nezgoda, ozljeda i dana bolovanja,
  • poboljšani ugled i stvaranje povjerenja kod zajednice i zaposlenika,
  • smanjenje troškova zbog sudskih tužbi zaposlenika i isplaćenih odšteta,
  • kompetitivna prednost.
Na slici je prikazan ISO 45001:2018 standard za zdravlje i sigurnost na radu.

02

Smanjenje zastoja i troškova

Zaposlenici su najvažnija imovina tvrtke i bez njih ne može funkcionirati. Ozlijede zaposlenika na radnom mjestu uzrokuju troškove povezane s nedostatkom produktivnosti i zastoja.

04

Standard može potencijalno smanjiti broj nesreća

Istraživanja pokazuju da kada je provedena dobra politika zaštite na radu i podržana od strane rukovodstva, broj nesreća na radnom mjestu znatno se smanjuje.

06

Zainteresiranim stranama pokazuje posvećenost organizacije zdravlju i sigurnosti

Kao dio korisničkog iskustva svi želimo podržati organizacije koje brinu o svojim zaposlenicima. To ne samo da da je dobar čimbenik, već daje i pretpostavku o kvaliteti i brizi koja podiže profil tvrtke iznad konkurencije.

03

Zakonska usklađenost

Postoje zakoni koji štite radnike, a uprava je odgovorna za osiguranje usklađenosti s najsuvremenijim zakonima koji se odnose na zdravlje i sigurnost. Implementacijom ISO 45001 standarda to je i osigurano.

05

Potencijal za smanjenje troškova osiguranja

Kada organizacija provodi ovaj standard, šanse za nesreće su manje, stoga će mnoga osiguravajuća društva svojim klijentima sa implementiranim ISO 45001 sustavima ponuditi sniženje cijene.

07

Potencijal za olakšavanje pristupa novim kupcima

Sve veći broj kupaca želi da njihovi dobavljači imaju dokaz da poštuju propise i imaju dobru radnu etiku. ISO 45001 je međunarodno priznati standard koji pokazuje da tvrtka održava visoku razinu usklađenosti.

08

ISO 45001 standard

ISO 45001 standard osigurava sigurnu radnu okolinu, povećava zadovoljstvo i efikasnost svih zaposlenika, identifikaciju i kontrolu zdravstvenih i sigurnosnih rizika, smanjenje potencijalnog rizika od nezgoda, smanjenje broja dana bolovanja, potpunu usklađenost sa zakonskim propisima te u cijelosti poboljšanje poslovanja i imidža poduzeća.

09

Upravljanje rizicima

Učinkovito upravljanje rizicima za zdravlje i sigurnost na radu smanjuje moguće pojave ozljeda na radu i profesionalnih oboljenja, a time i moguće troškove organizacije na račun odšteta radnicima te eventualne kazne nadležnih inspekcijskih tijela. Certifikat je potvrda da su rizici za zdravlje i sigurnost na radu u organizaciji u prihvatljivim granicama te da je organizacija usklađena s zakonskim zahtjevima.

Kako uspostaviti ISO 45001?

Aktualna Procjena opasnosti organizacije je polazište za uspostavu sustava pa je treba kritički pregledati i po potrebi revidirati. Za one organizacije koje već imaju uspostavljeni sustav upravljanja kvalitetom, a posebno okolišem proširenje sustava će biti jednostavno jer su zahtjevi kompatibilni.

sigurnost na radu

10

Na koje organizacije je primjenjiva norma ISO 45001?

Ova međunarodna norma može se primijeniti na svaku organizaciju koja želi:

  • uvesti, održavati i poboljšati sustav za upravljanje i kontrolu zaštite na radu i zaštite zdravlja zaposlenika,
  • osigurati usklađenost sa zakonskom regulativom te smanjiti rizik od ozljeda ili obolijevanja zaposlenika,
  • povećati ugled u zajednici i među svojim zaposlenicima,
  • potvrđivanje odnosno certifikaciju svog sustava od strane međunarodnih certifikacijskih kuća.

11

Međunarodni akreditacijski forum

Vrlo je važno da se certifikacijski postupak odvija od strane certifikacijske kuće koja je akreditirana po shemama koje su pod nadzorom IAF-a (engl. International Accreditation Forum – hrv. Međunarodni akreditacijski forum) jer jedino takvi certifikati garancija su prihvaćenosti bilo gdje u svijetu!

Naši konzultanti implementaciju sustava za upravljanje i kontrolu zaštite na radu i zaštite zdravlja zaposlenika realiziraju na način da cjelokupan posao od uvođenja do certifikacije i kasnijeg održavanja sustava maksimalno prilagode, veličini, djelatnosti i specifičnostima Vaše organizacije.

Uspješnost naših projekata

100%-tna prolaznost naših klijenata na certifikacijskim i nadzornim auditima garancija je da će sustav upravljanja u Vašu organizaciju biti uveden profesionalno, kvalitetno u vremenski optimalnim rokovima te prije svega da će sama procedura certifikacije završiti s dobivanjem ISO certifikata.

ISO 45001:2018

Korisni linkovi

U nastavku možete pogledati nekoliko korisnih linkova vezanih uz ISO 45001:2018 standard upravljanja kvalitetom.

Kontakt

Javite nam se!

Ukoliko imate pitanja ili želite implementirati ovaj standard kontaktirajte nas na info@top-consult-grupa.hr.

ISO MS

ISO MS informacijski sustav

Na slici se nalazi više standarda, no najistaknutiji je ISO standard kojeg implementira Top Consult Grupa
Kontaktirajte nas

Pošaljite nam upit

Popunite formu ispod ukoliko imate općenito pitanje, a ako Vas zanima nešto specifično vezano uz neki od standarda koje implementiramo, javite nam se ovdje.

Top Consult Grupa

Vaš partner za ISO standardizaciju!

Pravila privatnosti i kolačići

Osnovni podaci

Ulica Braće Radić 95/A, 48 000 Koprivnica
Ured Osijek: Cvjetkova 10b
Ured Zagreb: Strojarska cesta 20
Tel: +385 99 289 76 01
Email: info@top-consult-grupa.hr

OIB: 42131314882
MBS: 010021966
IBAN: HR7623600001102064114 - ZAGREBAČKA BANKA d.d. Zagreb
SWIFT: ZABAHR2XDJU
Temeljni kapital: 20,000.00 HRK
Osnivač: Josip Britvić

Top Consult Grupa d.o.o. osnovana 1996.g. na trgovačkom sudu u Bjelovaru
Temeljni kapital: 20.000,00 kn

Top Consult Group d.o.o. founded in 1996 at the Commercial Court in Bjelovar
Share capital: 20.000,00 kn