Ured
Osijek

Informacije

Adresa: Cvjetkova 10B, 31 000 Osijek

Kontaktirajte nas

Najčešća pitanja

Pitanja i odgovori

Na čemu temeljimo naše poslovanje?

Naše poslovanje temeljimo na najvišim standardima ekološke, socijalne, energetske i društvene osjetljivosti. Navedeno izvršavamo kroz:

Odgovor na COVID-19

Kako bi sigurno i bez zastoja osigurali pružanje usluga klijentima prilagodili smo naše poslovanje novim uvjetima izazvanim COVID-19 zarazom.

Što je to ISO 9001:2015?

ISO 9001 je međunarodni standard za Sustave upravljanja kvalitetom, objavljen od strane ISO (Međunarodne organizacije za standardizaciju). Standard je nedavno ažuriran 2015. godine, i naziva se ISO 9001:2015. Da bi bio objavljen i ažuriran, ISO 9001 je morao biti odobren od strane većine zemalja članica kako bi postao međunarodno priznat standard, što znači da je prihvaćen od većine zemalja diljem svijeta.

Kako se dijele naše usluge uvođenja ISO standarda?

Naše usluge uvođenja ISO standarda djele se na:

  • Osnovna usluga
  • Standardna usluga
  • Ekspert usluga
  • Online usluga

Koja je razlika između ISO 45001 i OHSAS 18001?

ISO 45001 primjenjuje ISO High Level Structure (HLS), koja je zajednička svim ISO normama. Neke od promjena u ISO 45001 u odnosu na OHSAS 18001 odnose se na HLS dok su neke specifično vezane uz zdravlje i sigurnost na radu.

Koraci u slučaju pandemije COVID-19

  1. Aktiviranje postupka BCP COVID-19
  2. Aktiviranje svih epidemioloških mjera. Projektni tim obvezan je raditi iz kućnog ureda (kontrolirani i ograničeni uvjeti)
  3. Sva potrebna oprema za rad iz kućnog ureda već je isporučena timu savjetnika
  4. Komunikacija daljnjih aktivnosti s klijentom
  5. Aktivacija Zoom sastanaka s projektnim timom
  6. Svaka 3 dana brifingi projekta TCG tima
  7. Pomno praćenje i praćenje situacije s COVID-19 u zemlji i inozemstvu
  8. Bliska komunikacija s klijentskim timom i prilagođavanje situacije u skladu s vladinim mjerama

Scenarij u slučaju COVID-19 tijekom provedbe - faza projekta: unutarnja revizija

  1. Aktivacija COVID-19 BCP
  2. Aktiviranje svih epidemioloških mjera koje je dala vlada. Projektni tim obvezan je raditi iz kućnog ureda (kontrolirani i ograničeni uvjeti)
  3. Sva potrebna oprema za rad iz kućnog ureda već je isporučena timu savjetnika
  4. Pružanje obuke za internu reviziju putem aplikacije Zoom za sastanke
  5. Pripreme plana interne revizije obavljat će se putem aplikacije Zoom za sastanak s projektnim timom
  6. Projektni tim dobit će detaljne upute i postupak za pripremu i provođenje interne revizije (postupak, kontrolni popisi, pisane upute ...)
  7. Naš tim internih revizora od dva unutarnja revizora provest će unutarnju reviziju ako je moguće na web mjestu klijenta (koristeći sve epidemiološke mjere i testirane na COVID-19 prije provođenja interne revizije) ili provođenje interne revizije pomoću aplikacije Zoom sastanka i e-mail komunikacija
  8. Daljnje aktivnosti provodit će se pomoću aplikacije Zoom za sastanke i komunikacije putem e-pošte
  9. Pomno praćenje i praćenje situacije s COVID-19 u zemlji i inozemstvu
  10. Bliska komunikacija s timom klijenta i prilagođavanje situacije u skladu s vladinim mjerama

Najčešća pitanja

Top Consult Grupa

Vaš partner za ISO standardizaciju!

Pravila privatnosti i kolačići

Osnovni podaci

Ulica Braće Radić 95/A, 48 000 Koprivnica
Ured Osijek: Cvjetkova 10b
Ured Zagreb: Strojarska cesta 20
Tel: +385 99 289 76 01
Email: info@top-consult-grupa.hr

OIB: 42131314882
MBS: 010021966
IBAN: HR7623600001102064114 - ZAGREBAČKA BANKA d.d. Zagreb
SWIFT: ZABAHR2XDJU
Temeljni kapital: 20,000.00 HRK
Osnivač: Josip Britvić

Top Consult Grupa d.o.o. osnovana 1996.g. na trgovačkom sudu u Bjelovaru
Temeljni kapital: 20.000,00 kn

Top Consult Group d.o.o. founded in 1996 at the Commercial Court in Bjelovar
Share capital: 20.000,00 kn